Monday 7 June 2010

Assistance de mes collegues aux nations unies et ma rencontre avec le representant du Togo

Mes collegues chris barker et jade murphy vont faire une intervention oral de 2 minutes aujourd'hui... Pas faciles hein!!! Moi je dois rencontrera represantante du Togo pour me presenter et l'inviter au side event qui aura lieu le jeudi .?!.?! Je pense que je suis amoureux de ce projet hummmmmm........

Ibata
Location:Geneve 07 avril 2010

"My colleagues Chris Barker ad Jade Murphy are going to make an oral intervention of two minutes today...Not easy! Myself, I have to meet the Togo representative to present myself and invite him to the side event that will take place on thursday....I think that I am in love with this project...." (Matts bad translation)

No comments:

Post a Comment